HAPPY RAYA PEOPLE!!

dipagi yang mulia ini.aku ingin mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin

and.....

aku telah menakutkan diri kerana pada pagi yang mulia ni lahh baju kurung yang aci ni(mama) beli walaupun aku dah ade tapi dia beli jugak sbb kononnye nak sume purple this year telah koyak kat tepi akibat teriron.aku sgt takot sbb kalau bagitau kat aci ni nanti,dia akan menjadi pembunuh bersiri samapi habis raya.jadi aku bagitau abang aku montok(mo). tapi dia bagi aku lagi takot.bagitau en rosli pun baik aku simpan kat hati je.

*current mood for raya : mengigil ketakutan.

tadi makan ketupat pun dlm otak ade image baju terkena iron


tapiii i wish u guys have a pleasant raya this year!!


wish me luck.takot ni macam nak amik result spm dulu dulu.perasaan takot dibunuh menghantui kembali.shit.