i cried like a baby.

Dalam pukul 5.40 aku keluar rumah pegi park konon nak jogging sebab aku telah menimbang badan aku ia tertulis -ure fat ure fat- . dengan pantasnya aku pun memandu ke park menaiki kereta waja yang minyak tak penahnya full.

Dalam 6.35 aku sampai rumah.jogging hafl an hour je pun.semangat.
aku masuk2 rumah dengan kehausan. kebetulan pulak hari ni bapak aku panggil dia punya partners in crime malam2 karoke from sabah. masuk2 je rumah. bapak aku panggil akuu.
bising2 tak tolong mak aku masak kat dapur.aku pun okay lah pegi lah tolong kan.
sambil2 tolong tuh mak aku pun mulut cam machine gun.aku pun tak kisah ah.dah biasa ngan kata2 semangat. mak aku kalau dia berleter dia semangat.kalau suruh dia tolong iron baju aku dia tak semangat.tape2 tu dia punya one of her specialities. aku slalunya bila mak aku bising.aku okay je. biasa je cam tade bunyi apa pun.tapi harini tiba2 mata aku berair.mmg berair gila ah.sampai tak leh bukak. sampai abang aku pun gelak. serious berair sampai hingus2. sekarang baru aku tahu kenapa bila dulu bibik2 aku tolong mak aku masak diorang mesti menangis.











cis kau bawang!