sorry aku lelaki

Tempoh hari dekat giant mall.

dari jauh aku tengok sorang minah ni macam familiar.aku buat tatau je sebab nanti tegur silap orang nanti malu bulu mata putus. after a while dia datang dekat ngan aku. aku dah agak dah aku kenal minah ni masa skolah rendah. aku tak suka dia masa skolah rendah sebab dia ingat dia cun. dia ingat lelaki2 semuanya suka dia. aku tak rasa aku cun sebab orang ingat aku lelaki. sebab tu aku kawan ngan lelaki je sebab perempuan yang aku kenal semuanya suka sembang pasal kasut2 vincci yang diorang nampak kat manamana pusat beli belah. bukan nak beli.kalau nak sangat beli lah.sorry terlencong plak.

MBH : ehhhhhhh, Syafiqahh! OMG lama tak jumpa u.

pipip : eh haiii *lambai2 depan muka diaa.imagine la sendiri. u kat mana sekarang?

MBH : i baru balik from states. holiday ngan family i jumpa my brother kat sana. dia tinggal
kat sana. dia nak kawin kat sana.tapi gf dia bukan matsalleh ada mix sikit je lah. ha ha
ha ha*ketawa monyet

ni baru jumpa setelah beberapa tahun tk jumpa.kalau aku kawan ngan dia sejak dulu lagi.
mesti bila aku tanya dia dah makan ke?dia jawab tadi i berak kuar taik burung.

sebabsebab macam ni lah i kat skolah kawan pompuan sorang,khalilah khalil je.*itu pun dia slalu sembang kasut vincci gak.tapelah kite sayang awak jugak.

*MBH - minah bajet hot