Rosli Ahmad

ikut bapak pegi bukit jelutung utk teman tgk meeting port for group cyclist dia,
bapak drive aku duduk sebelah. aku tukar channel radio from light and easy to fly fm.
keluar lagu lady gaga bad romance.aku tgh duduk diam dlm kereta.bapak drive sambil berblackberry 24 hours.mama kata dia ada other chick. okayyyyyy.kembali ke cerita.
tiba2 dengar bunyi lelaki menyanyi lagu bad romance part yang love love love i want ur love.
aku toleh tepi tengok bapak. bapak cakap what?
bapak aku tanya. ni madonna kan nyanyi?

aku okayy yes bapak yes madonna nyanyi lagu ni.

sampai rumah.
automatic gate bukak.kereta masuk.aku keluar kereta tunggu bapak nak bukak gril rumah sbb kunci lekat kat kunci kereta dia.
bapak aku tercegat macam orang hilang ingatan tepi aku.aku cakap mana kunci.
bapak aku tetiba muka tersedar baru bangun tido agaknya dan bercakap

'eh i thought gril ni pun automatic,sorry'

okay bapak i love u still.