kopi kalau dah gelap tu mmg gelap


aku rasa kelakar bila aku dapat tahu aku jadi barang pertaruhan duit kau. sumpah kelakar. kau bet duit ngan kawan kau untuk dapat aku. and kau dapat. ntah berapa ringgit pulak. setakat 50 ringgit mmg gila aku rasa macam aku nabila huda dalam cerita bohsia tuh. and kau nak 50 buat apa? kau dapat RM400 setiap minggu dari mak kau. sumpah kau kelakar. aku dengan kau dah lama aku tutup buku memang tak amik tahu pasal kau dah. aku ada hidup yang lagi bagus dari kau. kau racunkan budak2 kecik dengan kata2 manis kau. kau mainkan diorang macam patung lepas tu kau biar hati diorang luka terbuka luas. macam ni kau kata kau baik, kau lelaki paling manis, kau dibenci ramai kau tak tau ke? eh kau tahu tapi dah kau buat diri kau macam ni. aku tak pernah doakan kau masuk neraka. aku nak kau masuk syurga. tapi dah kalau kau kawan dengan dajal. nak buat macammana? kau yang pilih jalan hidup kau. kesian budak2 mentah tu mengadu semua benda pasal kau. gila pandai kau belitkan cerita.
semuanya celaka celaka belaka. ah semuaa gila susah.