kisah cinta.

lalu banyak kali pandang2.
gua buat dekkk je. padahal gua tahu. gua teruskan kerja gua mencelup tangan ke ais. memang kerja paling basah.seronok rasa macam david blaine. haa, lalu lagii. kali ni gua yang buat2 macam baru nampak. dari jauh. gua macam eehhh haiii *imagine la sendiri reaksi gua camna. dia datang ke arah gua. rambut dah pendek. gigi dah straight tak ada braces. seluar pendek. sliper. ada telefon bimbit kat tangan. time ni gua kecewa jap sebab macam ada makwe je kan? dulu gua stalk dia, dia memang ada makwe. takpe abaikan.

salam goyang2 tangan.
hai pipi. tadi jumpa iqbal kat tent lagi satu. u bila habis?
conversation terusnya biar gua simpan dalam mimpi gua.

haih mamat ni aku pernah cerita kat entry lama aku , jangan buat gua start balik kerja gua dulu. gua masih ingat nombor plat keta lu mat. gua suka gila rambut lu panjang ala2 ikal mayang norman hakim dulu2 zaman2 impression dia. dengan braces lagi. aish aishh. tapi time gua jumpa mamat ni, gua tak teruja sangat macam gua jumpa dia urbanscapes lepas sebab time gua jumpa mamat ni. hati gua dok menangis kat gonjem gua yang telah pergi membuka parut dihati terbentang luas. cuba kalau mulut kita ada ulser pastu kita letak garam. sakit dia nauzubillah kannn. haa ni hati luka2 ni pastu orang letak garam ajinomoto lada halia bawang lagi. bayangkan hati bella twilight time edward pegi membawa diri disebab kebodohan beliau tuh.

ada satu benda gua eksaited gila. mamat tu tahu gua. hahhahhahha. selama ni gua ingat dia tak tahu gua. maklumlah gua bukan perempuan tercantik dishah alam atau pun gua bukan miley cyrus. tapi dia tahu gua. hebat tak hebat. gua rasa jodoh gua memang dengan mamat ni. sebab apa, sebab gua perasan dia dari sem 2 time zaman jahiliah gua kat mais. tapi dia ada makwe. pastu gua time tu memang single whatever wannabe mingle fo shizel ma nizel la time tuh. pastu last year jumpa kat urbanscapes gua baru lepas break ngan kopi. pastu ni gua jumpa dia lagi kat urbanscapes. gua baru break ngan kr. nampak tak tuan tuan dan puan puan ibu2 bapak anak ayam mak ayam. jodoh tu? nampak?

tapi satu benda je la.gua cerita je. tapi hati gua kat tempat lain. mamat ni fb pun tak ada. nombor dia pun tak ada. bak kata kudisia kahar, mahu seribu daya tak mahu seribu dalih. gapo dio?

macam cerita korea kan?sweet bukan? aum.

aku rindu nurulfarhana, shela ridzuan.