10/08

'walaupun aku jauh pi, aku tahu la cerita kau.aku tahu apa jadi kat sini la. aku tahu cerita kau, kau je tatau cerita aku. aku ada sumber aku, kau macam tak tahu plak siapa kan. haha. kau rileks je la pi. kalau aku jadi kau. aku tunjuk kat dia aku lagi hebat. aku nak dia menyesal tinggal aku. baru dia tahuuu haaa. takpe pi. selalu orang macam tu akan kena balik. kau tunggu je lah. either dia dapat orang yang tak betul yang dia tak boleh handle ataupun orang tu buat dia balik macm dia buat kat kau. dia kena dari segi mental atau fizikal*siap buat gaya* tuhan sentiasa ada. kau takyah la nak sedih2.
sabar je pi. setiap kali kita doa. peluang kita akan bukak sikit2. kau mesti pegi Uk kalau ada rezeki. bukan tak ada rezeki tu benda tak bagus tapi ada benda lain yang bagus masuk.'


- F. 10/8/2010. chillis.


****


one thing, aku tak percaya karma sangat. tapi semua cakap karma akan datang. aku tak tahu la in the future apa jadi kan. tapi aku tahu sekarang aku dah kurang fikir.

ayat2 ni selalu rewind kat otak aku.

kau mesti pegi Uk kalau ada rezeki. bukan tak ada rezeki tu benda tak bagus tapi ada benda lain yang bagus masuk.


thanks F. kau bukak otak aku.

selamat puasa.