harapan punah

tapi tak bermaksud aku give up. aku tak pernah give up utk dapatkan apa aku nak. aku give up kat matematik je sbb aku benci. addmath pun aku give. aku belum try aku dah give up sebab apa? sebab matematik aku benci. apakannnn addmathh. kannnn? haaaa gituuuu.
aku tahu sekarang masa akuu kat bawah. masalah datang satu persatu. tak berhenti. halangan datang satu persatu tak henti. akhir bulan aku nak settlekan saman. aku perlu settlekan.
jangan give up untuk dapatkan apa kita nak dalam hidup. aku slalu percaya aku boleh berjaya.
aku kena percaya untuk kejar benda yang aku nak. kalau tak percaya camna kita nak kejar kan?
aku slalu cakap yang lepas biarkan lepas jangan ingat2kan lagi. tapi aku masih ingtkan khalid rahman. camna tuh? ah dia tuhh habuk je. lama2 aku tiup dia pergi la. tapi hari ni..............









satu hari suntuk aku sedih.
there goes UK.