panas pagi2 buta.

jam laptop menunjukkan pukul 7.07 am.

jam tangan titus menunjukkan pukul 6.05 am

jam casio rm20 menunjukkan pukul 6.15 am

jam dinding bilik menunjukkan pukul berapa aku tatau sebab aku duduk dalam gelap
nanti pn norsham ke en rosli bangun tengok lampu bilik aku bukak lagi diorang bising.
tapi yang pasti jam dinding mesti menunjukkan antara pukul 6.08 - 6.15 am..

ah panas panas.

aku memang tak puas hati dah lama dah.

dari dulu mmg aku tak puas hati.

panas panas.

setiap kali aku nak buat kerja je mesti dia buat hal.

kerja deadline esok. malam ni dia nak buat hal.

kalau kau, aku boleh sepak laju2 mmg dah buat dah.

kau ni photoshop mmg suka buat hal. memang. laptop ni pun suka buat hal sejak2 ni dah kenapa.

ah menyirap la gua kalau setiap sem kena kuar duit pegi bawak gi klinik.

tapi sekarang tak ada sem. tapi aku ada kerja.

baik aku pakai duit untuk bayar saman dari aku betulkan kau yang mmg kalau betulkan 40 kali pun masih akan berkelakuan sebegini.

aku nak save kerja memakan masa selama 20 minit. ah aku boleh naik basikal pegi bukit main2 pusing2 berangan jadi kaya makan laici banyak2 pun kau tak habis save lagi.

cis kau photoshop. asyik not responding je. balik kaampunglah!!