satu hari dihari raya.

aku ada kelemahan. kelemahan yang tidak mungkin semua orang ada.

aku boleh pergi tempat tinggi. aku boleh pegang lipas kalau dia dah mati. aku mungkin akan cuba lompat bangunan kalau lompat tak akan mati. aku boleh bawak kereta dengan menutup mata kalau tak ada kereta lain di atas jalan. aku boleh cuba untuk pacak pakai basikal aku. aku boleh cuba untuk berdoa bila traffic jam kereta aku terbang dan banyak lagi lah.

tapiii...............


aku terkejut bila toaster aku bunyi. serious aku tak tahu macam mana nak overcome. setiap kali roti aku habis bakar. aku mesti melatah dan memaki hamun. tapi dalam bulan puasa ni tak ada la aku melatah maki hamun sebab aku tak bakar roti. aku tak melakukan aktiviti makan di tengahari dan pagi mahupun sahur.

aku ada kekuatan.

tu yang aku tak tahu.
oh aku tahu, aku tido 6 jam dalam 4 hari. terer tak terer.

tererrrr nokkk