ku sangkakan buaya tetapi kucing.

aku bosan aku lukis kat photoshop.
aku budak drop out uitm. disebabkan aku tak berapa nak pandai macam budak2 uitm
aku quit.

baru harini aku kat rumah tak buat apa. sebab aku quit kerja jugak.
kisah aku ni kira macam america's next top model la camtuh.
model2 tu sanggup quit kerja, quit belajar semata2 nak masuk show tu.
pastu baru masuk 2 3 hari dah kena tendang.
kisah uitm aku lebih kurang macam tu lah.

pukul 5.30 pm, harini berapa haribulan? aku tak ingat. haha.
aku pergi kfc sebab pn norsham nak makan zinger burger.
dah siap order, abang tu suruh tunggu 10 minit. aku pun sanggup menunggu.
tiba2 ada la mamat ni masuk kfc. dengan tie merah, kemeja putih dan kasut kilat tajam dihadapan. telefon bimbit canggih blackberry ditangan kiri. muka melayu. handsome tak berapa. baru balik kerja agaknya. mungkin mempunyai isteri seorang yang tidak memakai tudung sedang tunggu didalam kereta ataupun dirumah. dan juga kelihatan seperti seorang yang mempunyai anak kecil berumur 4 tahun atau pun darjah 4. ini hanya sangkaan aku.

'hmm, prosperity burger dua take away ya'


sama ada lelaki tersebut buta warna tak reti bezakan kfc ngan mcd. ataupun dia tak pernah tengok tv. ataupun dia tak pernah makan prosperity selama dia hidup. ataupun dia terlalu penat membuat kerja di office sehingga tidak dapat membezakan kfc dengan mcd.

apadehal bangg. bb tu buat apa. google je la prosperity burger.