kbye.

aku masuk bilik, keringkan rambut dengan towel merah.
cari baju untuk pakai pegi class.
blow rambut kasi kering. malam sebelum aku makan banyak. rasa nak muntah.
tahan.
pakai perfume kasi lelaki stim dengan bau burberry. tapi tak stim pun aku tgk.
mungkin kalau aku cantik macam wanita2 cantik mereka akan teransang. mungkin.
pakai jam,pakai gelang bunyi bunyi. gelang jade hijau kecik2 loceng hilang. rindu. :(
kembalila kepadaku wahai gelang.
pakai cermin mata, oh lupa sebelum pakai baju sapu deodorant m&s. bukan sebab aku busuk tengik. tapi nak prevent dari bau tu datang. mungkin kalau aku kaya, aku sponsor deodorant kat mamak2 kedai mamak dalam dunia ni. termasuk la orang2 keturunan mamak. mungkin mungkin.
pakai serum rambut, rambut aku frizzy. dah cuba banyak benda nak kasi tak frizzy tapi dia tetap frizzy. sifat yang paling gatal aku ada ialah rambut gatal. aku tak gatal tapi rambut gatal.
tengok jam, kalau lambat pegi jumpa pn. norsham tanya dia boleh hntar pegi shah alam. agak2 muka dia tak nmpk macam miss V bila datang gilaa, dia hntar.
lepas tanya, online youtube cari lagu post kat fb.


tapi harini aku buat benda tu semua pastu ada macam ulat kecik terbang kat screen aku picit dia mati lekat kat screen.
sampai sekarang dia masih lekat.
okay tu je motif aku cite