neutralization

i am neither happy nor sad. i am okay. i just miss u oh so much. thats all. i cry whenever i miss u so much but that doesn't mean im sad. i just miss u oh so bloody much. thats all. =)

why did u do this to me to us sayang? why? what did i do so wrong that u can break my heart into pieces? u have the guts to make me cry. u have the guts to break my heart. but i dont even have the heart to hate u.

i am neither happy nor sad. i am okay. i just miss u oh so much. thats all. i cry whenever i miss u so much but that doesn't mean im sad. i just miss u oh so bloody much. thats all. =)

Cause I wonder where you are,and I wonder what you do
Tell me how to win your heart,for I haven't got a clue

yes bila hati kita dilubangkan 1000 lubang atau dipotong pakai chainsaw atau dipotong membuat jambu pakchu. kita akan menjadi lebih jiwang. aku baru nampak the jiwang side of me dah 3 bulan baru aku tahu aku jiwang sebenarnya. alah apadahal. marilyn manson muka tepung komak makeup pelik2 lipstick hitam pun jiwang kalau tak takkan dia kawin ngan dita von teese siap ada isteri baru. lain la elton john. dia memang jiwang geng lionel richie.
aku baru found out satu game ni. nama game tu

masuk keluar hidup orang sesuka hatiii*nada cartoon doraemon bila dia sebut tajuk episode.

try la.ia mematangkan diri dan hidup anda sekalian. eh tapi utk yang main jadi kena tinggal la. yang main part tinggalkan orang tu mmg tak jadi apa.