benda yang boleh meng'okay'kan diri? ya ka benda tu? ya ka?

nazrim ngan aku.

' ada satu benda ja yang boleh buat aku okay pi, benda tu ialah myra'

aku takleh nak kata apa ngan nazrim sebab benda tu ja yang boleh buat dia okay. buat dia lively balik buat dia rasa seronok balik. myra. aku tak boleh nak kata apa sebab
3 bulan lepas. aku bercakap dengan pipi rosli

' benda yang boleh buat aku okay. ialah kr'

tapi tu 3 bulan lepas.

aku tak tahu mungkin benda yang aku nak tu akan menjadi benda yang akan aku jauhi. aku tak tahu. mungkin benda yang aku nak tu. tuhan bagi kepada aku balik. mungkin mungkin. walaupun orang buat kita sakit. jangan simpan. tak ada guna simpan, buat hati rosak. buat hati busuk. buat hati tak tenang. kenapa nak kena sakitkan hati sendiri dengan menyimpan benda2 yang tak perlu disimpan. biar orang buat kita. dia yang dosa. kita tak payah la nak dosa nak balas dendam atau menyimpan segala dendam. kannnn? ah gitu. tadi aku bukak mtv keluar lagu end of the road boys to men. sangat terasa okay kamu buat lagu tu.perli i ke boys to men?









tapi kan tapi kan. kalau aku jadi hantu. confirm aku kacau KR. confirm!
*eh berbaurkan dendam je nih?haha